Megkésett augusztusi HAUL 1. rész
2015. szeptember 03. írta: beautyworld

Megkésett augusztusi HAUL 1. rész

Sajnos kicsit elvagyok maradva az itteni történések dokumentálásával, de nem akarom kihagyni a legújabb szerzeményeim bemutatását!

 Szóval ebben a hónapban klassz dolgokat vettem nem is tudom egyszerre bemutatni az összeset, ezért várható egy következő rész is:)

Amit a lejobban imádok és a legjobb befektetés volt a Mist Stockholm szemhéj festékek. A minőségük pigmentáltságuk egészen hihetetlen, és ezt nem azért mondom, mert itt dolgozom :) A kiszerelés elég nagy, szóval elég sokáig elég. Matt és fényes színeket is válogattam, és attól atartok még fogok is :)

Bizonyítékképpen íme néhány fotó. Az abszolút kedvencem a Tokio nevezetű narancsos, barackos árnyalatú fényes szemhéjfesték. (jobboldali sor, felülről a harmadik) De a többi is szuper. Itt megnézhetitek a termékeket és rendelhettek is :) MIST

Lehet, hogy hihetetlen, de én még sohasem jártam Sephorában, szóval ahogy megtudtam, hogy található Stockholmban máris ott voltam. Tényleg elképesztő mennyiségű jó cucc van:))) Nagyon nehéz volt választani. Mivel a szempillaspirálom már nem volt a legfrissebb, gondoltam kipóbálom ezt a kis gyönyörűséget:)

Sephora upside down mascara

Ami annyit jelent fejreállított szempillaspirál.

mascara_large_use.png

mtiwotm3otu4njmwmdi4mze4.jpg

Ahogy a képen is látszik a spirál rész tulajdonképpen egy csipesz szerűség amivel egyszerre spirálozhatod az alsó és felső szempilládat is. Nagyon szépen hangzik, de egyáltalán nem működik a valóságban. Az alsó szempilla részhez való spirál homorú a felsőhöz domború, ami egyébként tök jó ötlet csak ebben a formátumban, elkerülhetetlen, hogy összekend vele a szemhéjadat. Szóval érdemes inkább külön-külön használni őket. Így viszont szuper:)

Itt egy VIDEO arról, hogy képzelték a készítők a használatát...

BENEFIT Puff off szem krém

Ezt a krémet a karikák illetve a puffadás ellen dobták piacra. Valószínűleg jobban műküdik azoknak akiknek tényleg puffadt a szeme... én inkább a karikáimat akartam eltüntetni, de szerintem erre csak a szike képes :) de mindent egybevéve nem rossz. A kialakítása szuper jópofa, olyan mint egy vasaló:) a krém  enyhén rózsaszínes árnyalatú, szóval rögtön segít korrigálni a bőrszínt. Mindenképpen ajánlom, ha valaki smink alá keres egy jó krémet karikák ellen :) Én mindennap használom.

s1665066-main-hero-300.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://beautyworld.blog.hu/api/trackback/id/tr437759080

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása